Megjelent az első hazai PR Trendriport, melyben a Star Network ügyvezetője és szakmai vezetője, Farkas Dániel is megosztotta gondolatait a kommunikációs szakma helyzetével kapcsolatosan, fókuszban a TikTok social media felülettel.
A PR Trendriport célja, hogy definiálja a hazai Public Relations és kommunikációs szektor helyzetét, legfontosabb trendjeit, megállapításait. A kiadványban a szektor kiválóságai és fiatal tehetségei osztják meg gondolataikat, köztük szakmai vezetőnk, Farkas Dániel.
Száguldj együtt a TikTok üstökösével!
A TikTok egyre nagyobb teret nyer a hazai PR területén, köszönhetően a felhasználói bázis „korosodásának”, és a rajta megjelenő hosszabb, komolyabb, informatívabb tartalmaknak. Farkas Dániel a kiadványban kiemeli, hogy egyelőre itthon még kevés vállalat, márka rendelkezik saját csatornával, akik azonban belevágtak, nem bánták meg. Esetükben szinte kivétel nélkül hatalmas elérésekről, remek eredményekről beszélhetünk.
Szakmai vezetőnk hasznos tippekkel is szolgál azok számára, akik ki szeretnék használni a TikTok nyújtotta lehetőségeket, még időben.
A PR Trendriport 2021 kiadványt IDE KATTINTVA tudod elérni.