Ezekkel az újdonságokkal érkezik a TikTok

A TikTok nemrég két nagyobb, az alkotók bevételszerzési módjait érintő változást jelentett be: átalakul a Creativity Program, illetve megváltoznak az élő közvetítések előfizetései is.

Így fog kinézni az új Creativity Program

Nagyjából 1 éve ilyenkor jelentette be a TikTok az új Creativity Program béta verzióját, mely azoknak az alkotóknak fizetett, akik 1 percnél hosszabb, minél kreatívabb és minél magasabb színvonalú tartalmakat tettek közzé az oldalon.

Most a Creativity Program kikerül a béta verzióból és Creator Rewards Program néven folytatja tovább útját, mely 20-szor több bevételt ígér az alkotók számára, mint korábban. Az alábbi 4 szempont figyelembevételével fogják majd kifizetni az alkotókat: mennyire eredetiek, valamint kreatívak a tartalmaik, milyen hosszúak a videóik, milyen keresési értékkel bírnak és mekkora a közönség bevonása.

Az új Rewards Program egyelőre még csak néhány ország alkotói számára elérhető, de remélhetőleg minden országban bevezetésre kerül hamarosan.

Megváltoznak az előfizetések

2022-ben került bevezetésre egy olyan bevételszerzési funkció, mely az élő adásokat tartó alkotók és azok nézői számára volt elérhető. Az előfizetőknek ez különféle exkluzív tartalmakat, különleges jelvényeket és személyre szabható emojikat jelentett.

Ezt a funkciót igyekszik kiterjeszteni a TikTok már nem csak az élő adásokat tartó alkotókra, hanem mindenki számára, ezzel is elősegítve a közösségépítést.

Érkezik a Creator Academy

Úgy néz ki, hogy ez a változások időszaka a TikTok számára, hiszen az elkövetkezendő hetekben a Creator Portal Creator Academyvé fog alakulni, ami egy egységes, oktatási célzattal működő oldalként szeretne funkcionálni, melyen folyamatosan frissülő hírek, újdonságok, tanfolyamok és inspirációk várják majd az alkotókat.

Szöveg és kép forrása: Tubefilter, TechCrunch

Iratkozz fel havi újdonság levelünkre!

X