Izgalmas fordulatot vett a YouTube tartalmak fogyasztása, ugyanis míg korábban leginkább a mobilos videónézés dominált, úgy az elmúlt időszakban inkább a TV képernyői felé terelődött a hangsúly, átalakítva ezzel a tartalomgyártási szokásokat.
A YouTube vezetőjének elmondása szerint a felhasználók már több, mint 1 milliárd órányi YouTube tartalmat fogyasztottak a TV-jükön az elmúlt egy évben, amely jelentős áttörést hozott a nagyképernyős videófogyasztás terén.
Ez a trend most arra ösztönözheti a tartalomgyártókat a jövőben, hogy minél több TV-re optimalizált tartalmat gyártsanak, míg maga a YouTube pedig azon munkálkodik, hogy minél inkább növelje a felhasználói élményeket azáltal, hogy új funkciókat vezet be, kezdve a külön, TV-re hangolt csatornaoldalak létrehozásával, hogy megkönnyítse a felhasználók számára a navigálást a nagyobb kijelzőkön.
Forrás: SocialMediaToday
Kép forrása: Envato Elements