Márkák figyelem! Új vásárlásra buzdító funkciót tesztel a TikTok

Már beszámoltunk róla egy szakmai élő bejelentkezésünk során, hogy milyen hirdetési lehetőségeik vannak a márkáknak TikTokon. Most viszont újabb funkciót tesztelnek, amivel minden márka könnyebben a saját felületére tudja terelni a felhasználókat.

A TikTok néhány kiválasztott külföldi márkával már teszteli a legújabb hirdetési funkcióját, melyben CTA üzenetet lehet elhelyezni a márkák weboldalára terelő linkkel. Az üzeneteket márkák fiókjai és influencerek is elhelyezhetik majd. Mivel a hirdetésekhez hivatalosan a TikTok engedélye szükséges, tehát a TikTokon keresztül lehet csak életre hívni ezeket a kampányokat, ezért a hirdetési bevételből az influencer mellett a TikTok is részesülni fog. Egyelőre azt még nem lehet tudni, milyen arányban kéri a részesedést a hirdetési bevételből, ami eddig általában csak a hirdetők és az influencerek között oszlott meg.

Mivel a hirdetések sok országban korlátozottak és nincs is annyi lehetőség még rajta, mint a többi közösségi platformon, ezért ez a lépés közelebb terelné a TikTokot a már jól használt social felületekhez.

Elsők között a Levi’s tesztelhette a „Shop Now” gombbal elindított influencer hirdetéseket.

Az egyik testreszabható farmernadrágjukat népszerűsítették több neves véleményvezérek in-feed hirdetéseikkel. A pontos számokat nem közölték, viszont a márka elárulta, hogy kétszer annyi megtekintés volt a Levi’s tartalmain, illetve a forgalom is megduplázódott a webshopokon.

A vásárlásra ösztönző gombot, tehát az e-kereskedelemre vonatkozó linkek megadását a TikTok november óta engedélyezi egy-egy népszerűbb márkának, viszont a CTA üzenetek elhelyezése, a direkt vásárlásra ösztönzés miatt különbözni fog az előbbitől.

Emellett elindult egy olyan hasonló CTA üzenetre épülő kezdeményezés a közösségi oldal részéről, miszerint adománymatricákat lehet hozzáadni élő bejelentkezésekhez, videókhoz, mellyel segíthetnek különböző szervezeteknek.

A TikTokon rengeteg lehetőség rejlik még, illetve rengeteg funkciót fognak tesztelni a jövőben. Hogy ne maradj le ezekről és idejében megtudj mindent, ami a te márkádra is hatással lehet, iratkozz fel az Influencer Kisokos hírlevelére! KATT ide a feliratkozáshoz!

Kövess be minket TikTokon is: https://www.tiktok.com/@starnetworkmcn

Please follow and like us: