Mik a TikTok kampányok titkai? – Sikeres élő bejelentkezéssel készült a Star Network

Május 6-án szakmai élő bejelentkezéssel készültünk a Facebook-oldalunkon most a TikTok lehetőségeire rávilágítva. Elárultuk a közönségünknek, hogyan lehet hirdetni, milyen magyar és külföldi kampányokkal találkozhattak eddig, illetve vendégünk volt Bertók Veronika, Csonka András és Győrfi Dániel is.

2020-ban rendkívül megnőtt a TikTok népszerűsége. A videómegosztó applikáció sikere egyértelműen a könnyű kezelhetőségében, gyors tartalomgyártási lehetőségében és a tartalmak könnyű virális tartalommá válásában rejlik. Viszont kevesen foglalkoztak még azzal a hazai piacon, hogy feltérképezzék a TikTok hirdetési lehetőségeit. Ennek okán is tartottuk meg szakmai élő bejelentkezésünket, hogy segítsük a marketingpiac szereplőit abban, hogy egy ilyen népszerű applikációt hogyan hasznosítsanak, építsenek be kampányaikba vagy a márkakommunikációjukba.

Az eseménynek már az élő bejelentkezés előtt nagy sikere volt, ennek köszönhetően pedig több mint 800-an néztek minket szerdán 16 órakor. A beszélgetésbe meghívtuk Bertók Veronikát, a HD marketing ügynökség social divízió vezetőjét, aki a TikTok üzleti lehetőségeiről mesélt. Átfogó képet adott az alkalmazás analitikájáról és a hivatalosan is elfogadott hirdetési lehetőségről. Veronika mellett pedig csatlakozott a beszélgetéshez két népszerű és tehetséges tartalomgyártó, Csonka András és Győrfi Dániel. A tartalmaik hasítanak az applikációban és az aktív közönségük imádja őket a TikTokon.

Az élőzés házigadája, ezúttal is Sápi Márton volt, a Star Network értékesítési vezetője, aki buzdította a közönséget arra, hogy küldjék el TikTok profiljukat, hiszen annyi érdekes és különleges tartalom van, amit érdemes megnézni, tanulmányozni márkáknak és ügynökségeknek is. Emellett pedig a beszélgetés során érintette a TikTok jogi kérdéseit, rövid áttekintést adott az alkalmazás történetéről kezdve a Musical.ly létrehozásától a kétmilliárd letöltésszámig, amit a TikTok elért 2020-ban. Valamint kiemelkedő hazai és külföldi kampányokat is ismertetett.

Köszönjük a közönségünknek azt, hogy ennyire aktívak voltak az egész beszélgetés alatt, sőt előtte is, hiszen már pár nappal az élő előtt is kaptunk különböző linkeket, mint például a Drive Me Baby első női autós és trend magazinjának TikTok fiókját. A videóik között már megtalálhatóak olyan tartalmak is, amiket több mint kétmillióan láttak.

A beszélgetés végén most sem maradhatott el a kahoot kvíz, ahol értékes HVG könyvcsomagok találtak gazdára. Gratulálunk a nyerteseknek!

Hamarosan újabb szakmai élő bejelentkezéssel készülünk, viszont addig azok, akik lemaradtak a szerdai adásról, ITT újra megnézhetik.

Ne maradj le a hazai és nemzetközi marketing hírekről, iratkozz fel az Influencer Kisokos hírlevelére ITT.

Please follow and like us: