Hogyan használják a magyarok a TikTokot?

2020 őszén egy nagyszabású TikTok kutatást készítettünk hazai felhasználók körében annak érdekében, hogy a marketing piac szereplői minél jobban megismerhessék a felület sajátosságait, abban rejlő lehetőségeket. Az eredményeket pedig egy Facebook Live-ban ismertettük több szakmai témát érintve szakértők segítségével.

A felmérésben női túlsúly mutatkozott meg (a kitöltők 86%-a), amely erős női fölényt jelez a platform használata kapcsán. Ami a korcsoport szerinti megoszlást illeti, kijelenthető, hogy a 13-15 éves korosztály körében a legnépszerűbb az alkalmazás (35%), őket követték a 16-18 évesek (29%).

Kérdőívünkben kérdés volt az is, hogy mennyi időt töltenek a felhasználók a TikTokon. A felhasználók 71%-a nyilatkozott úgy, hogy naponta használja a TikTok-ot, míg összességében 10-ből 9 felhasználó legalább heti szinten aktív az oldalon:

Tartalomgyártási szokásokra is kitértünk, a Facebook live-ban, pedig a népszerű TikTokker páros, Verebélyi Vivien és Nagy Norbi is válaszolt. Ha kíváncsi vagy a válaszra, akkor kattints IDE. Ha pedig a teljes kutatási anyagot szeretnéd látni, amelyben kitérünk a márkák és az előadók/kiadók helyzetére is a felületen, akkor iratkozz fel a hírlevelünkre és egyből tiéd lehet a teljes dokumentum.

 

Iratkozz fel havi újdonság levelünkre!

X