Instagram Story-ban az erő? – Így használd, hogy sikereket érhess el

Ugye te sem gondolod, hogy ki kéne hagyni a marketing stratégiából az Instagram story-k használatát? Influenceként pedig nem ajánlod fel a lehetőséget a hirdetésre story-ban? Néha jobb eredményeket mutat egy-egy story, mint maguk a posztok, ráadásul már elérhetőek Facebookon, LinkedInen és Twitteren is. De miben rejlik a sikerességük?

A Socialinsider kutatása szerint, melyben több százezer Instagram story-t és story hirdetést is megfigyeltek, napi 5 story egység vezethet sikerre. A legtöbb kilépési arány a 3. story után kezdődik, de ha a felhasználó eléri a 4. vagy 5. egységet, garantált az elköteleződés.

A történetek 52%-a videó, és jóval nagyobb a tovább kattintás vagy a kilépés száma, mint a képes tartalmaknál. Emellett sokkal nagyobb interakcióra tudják bírni a videós tartalmak a felhasználókat függetlenül a követőszámtól.

Elérés szempontjából fontos megjegyezni, hogy a kisebb profilok sokkal nagyobb elérést produkálnak, mint a nagy követőszámmal rendelkező fiókok. 5000 alatti profil által megosztott történet elérése átlagosan 9,54 %-os, míg a 100.000 feletti profilnak 3,9% a közönségének elérése. Ennek ellenére sajnos a kisebb profilokon még így is nagyobb százalékban lépnek ki a story-kból.

Mind márkáknak, mind influencereknek tanulság az, hogy bátran használják a platformok adta történet lehetőségeket, hiszen mindkét formátumnak (videó és kép) megvan a maga előnye. Fontos megemlíteni azt is, hogy a márkák egyik kiemelkedő eszköze lehet a swipe up linkek elhelyezése Instagram story hirdetésekben, hiszen meggyőző képi/videós tartalommal nagy lehet az átkattintási arány. A kutatás pedig kiemeli azt is, hogy ez az átkattintási arány a videóknál még eredményesebb.

Iratkozz fel havi újdonság levelünkre!

X