Jobban ellenőrzi a YouTube a tartalmakat? – Ezek a változások jönnek a közösségi oldalakon

A közösségi oldalakon napról napra változnak a funkciók, lehetőségek. Ennek oka legtöbbször az, hogy igyekeznek javítani a felhasználói élményt. Így történt ez most is nem is egy social platformmal. Nézzük, mi változott az utóbbi időben!

Facebook hirdetések

Sokszor gondot jelenthetett a hirdetőknek a Facebook 20%-os szövegaránya a posztok képeinél. Ezt most eltörölte a Facebook, ezáltal pedig mindenki szabadon garázdálkodhat a hirdetés posztképén. Viszont továbbra is kihangsúlyozták, hogy bár elfogadott lesz a hirdetés 20% fölött is, még mindig azok a tartalmak fognak jobban teljesíteni, ami kevesebb mint 20% szöveget tartalmaz.

LinkedIn új arca

A LinkedIn fejlesztői is belevágtak abba, hogy egy sokkal szerethetőbb, könnyebben használhatóbb és vonzóbb felületet hozzanak létre. Amerikában már kísérleteznek egy újabb arculattal pasztellszínekkel díszítve, ami megnyugtatóbb lehet a felhasználók szemének. Emellett LinkedIn Story-k tesztelésébe is belekezdtek, amellyel kicsit jobban hasonlítanak majd a Facebookra és az Instagramra. Bár még hazánkban nem elérhetőek ezek a frissítések, reméljük, minél hamarabb mi is használhatjuk majd őket.

Instagram Reels

Az Instagram villámgyorsan teszteli a Reels felületét, amivel reményeik szerint átcsábítják majd a TikTok felhasználókat. A folyamatos tesztelés következtében született meg a döntés, hogy egyszerűbb szerkesztői felületet biztosítanak majd és megduplázzák a videók hosszát – 15 másodperc helyett 30 másodperc lehet a maximum hossz. Alig várjuk, hogy hazánkban is felbukkanjon az app!

YouTube és a védelem

A YouTube az utóbbi időben próbált minél nagyobb biztonságot nyújtani a kiskorúaknak. Nemrég, megalkották a YouTube Kids applikációjukat 13 éves korosztály alatti felhasználóknak, most pedig tovább fejlesztették azt a technológiát, amely automatikusan átnézi a tartalmakat és besorolja őket korhatár szerint, amennyiben a feltöltő ezt nem tette meg. Természetesen, ha a YouTube hibásan sorolja be a videókat, akkor a felhasználó fellebbezhet, illetve biztosítja a videómegosztó oldal minden YouTube Partnerprogramban résztvevő videósnak, hogy ez a fejlesztés a bevételszerzést nem befolyásolja.

Please follow and like us: