Februárban startol a YouTube Shorts monetizáció, érkeznek is az újdonságok!

Február első napjával  új időszak veszi kezdetét: elindul a YouTube Shorts monetizációja, azaz innentől fogva az alkotók nem csak a hagyományos YouTube videókkal és a live-okkal, hanem a Shorts-okkal is tehetnek szert bevételre. 

Ezzel párhuzamosan pedig már meg is érkezett néhány újdonság a YouTube Studioba, nézzük is őket!

Mostantól külön elemezhetjük a YouTube Studioban az egyes tartalomtípusokat!

Az új funkciónak köszönhetően könnyedén elemezhetjük a YouTube videókat, a YouTube Shorts tartalmakat, az élő közvetítéseket és a YouTube Stories-okat külön-külön. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy nem kell bajlódnunk videócsoportok létrehozásával, ha kíváncsiak vagyunk például arra, hogy a Shorts videóink mennyi megtekintést szereztek, vagy hogy mennyi ideig nézik őket átlagosan az emberek. Innentől néhány kattintással láthatjuk külön-külön bármely mutatókat az egyes tartalomtípusokra vetítve.

Ismét elérhető a Shorts videók indexképének kiválasztási opciója!

A funkció korábban mindenkinek elérhető volt, majd hirtelen kikerült a YouTube Studioból, most pedig visszatért. Üröm az örömben, hogy egyelőre csak a Android felhasználók élvezhetik ki a visszatérést a telefonos YouTube Studio app-ban, és csak a videó képkockái közül választhatnak ki képet – egyedi indexkép feltöltésére még nincs lehetőség.

Forrás:

Tubefilter.com

Iratkozz fel havi újdonság levelünkre!

X