Izgalmas és tanulságos szakmai élőzéssel jelentkezett a Star Network a Facebook-oldalán

Hatásos influencer kommunikáció címmel, a Coca-Cola és a dm képviselőjét is kapcsolva.

Április 22-én 16 órakor élőben jelentkeztünk be a Star Network Facebook-oldalán Sápi Márton, a Star Network értékesítési vezetőjének műsorvezetésével, hogy márkáknak, képviselőiknek, ügynökségek dolgozóinak és véleményvezéreknek is segítsünk a hatásos influencer kommunikációval kapcsoltban a koronavírus-járvány idején. Az élőzésben megszólalt a Coca-Cola és a dm is.



A szakmai élő bejelentkezésben, melynek médiapartnere a DigitalHungary volt, számos olyan témát részleteztünk az influencer marketinggel kapcsolatban, ami a koronavírus-járvány ideje alatt pozitív vagy negatív irányba is sodorhatja a márkakommunikációt. Ismertettünk tanulságokat egy online megrendezett workshopunkból, a MasterMindról, ahol a cégek helyzetéről, stratégiájáról, tervükről volt szó a vírus időszakában. Illetve bemutattuk influencer javaslati csomagunkat is, melyben a véleményvezéreknek segítünk a megfelelő tartalmak kialakításában.

Szó volt arról is, mi az etikus viselkedés és mi nem ebben az időszakban, erről a dm is beszámolt.

„Az első, hogy minden olyan tevékenységet, ami vásárlásösztönző, illetve, ami olyan termékekre irányul, amire kezdeti időszakban igény van, mint papírárú, kéztörlő, pelenka, tartós élelmiszer, a kommunikációs fókuszt le kellett venni. Amire odafigyelünk, az inkább az imidzskampányok és nagyon fontos a társadalmi felelősségvállalás.” – mondta Kanyó Roland, a dm pr és marketing menedzsere.

Ezek mellett a Coca-Colát is megkérdeztük arról, miért döntöttek a márkakommunikációjuk szüneteltetése mellett, ami cégük életében egy rendkívül szokatlan lépés volt. Illetve arról is, hogy hogyan segítenek most a Magyar Vöröskeresztnek.

„Palackozó partnerünkkel a Coca-Cola Hellenic-vel közösen termékadományokkal segítjük a kórházakat és a különböző egészségügyi intézményeket. A Magyar Vöröskereszt nagyon régóta partnerünk már és a Coca-Cola alapítványon keresztül pénzadománnyal támogatjuk őket a mostani nagyon fontos munkájukban. […] Azáltal, hogy most nincs termékkommunikációnk a következő időszakban nálunk is felszabadulnak kapacitások, úgyhogy adta magát, hogy a tudásunkkal és az erőforrásunkkal segítsünk a Vöröskeresztnek.
– mondta Eipl Vilmos, TCCC connection manager. Teljes videóüzenetét az élő bejelentkezésben lehet megtekinteni:

Hatásos influencer kommunikáció a koronavírus-járvány idején

Április 22-én 16 órakor interaktív, élő bejelentkezésre készülünk a Facebook-oldalunkon, hogy javaslatot adjunk márkáknak, influencereknek arról, mi a hatásos influencer kommunikáció a koronavírus-járvány ideje alatt.Bemutatunk olyan hazai és külföldi influencer kampányokat, amiken keresztül minden márka láthatja az előnyeit a véleményvezérekkel való együttműködésnek, illetve azt is, hogy milyen következményekkel járhat az érzékenység elmulasztása ebben az időszakban. Mi az etikus influencer kommunikáció a koronavírus-járvány idején? Hazai és külföldi influencer kampányok bemutatása. A Star Network által nemrég megrendezett online workshop tanulságaink megosztása, amelynek résztvevői között szerepelt az ASUS, Cartoon Network, Lego, DM és az Yves Rocher is. Miért döntenek a márkák az influencer együttműködések halasztása vagy folytatása mellett? Interaktív "Kahoot" kvíz és értékes HVG nyeremények.A Star Network várja minden olyan márka képviselőit, ügynökség dolgozóit és természetesen az influencerek részvételét is a nézők között, akiknek észrevétele vagy kérdése van az adott témával kapcsolatban.Az élő bejelentkezést vezeti Sápi Márton, a Star Network értékesítési vezetője.Médiapartner: DigitalHungary

Uverejnil používateľ Star Network Streda 22. apríla 2020

A több mint egy órás szakmai beszélgetés végén egy kvízzel is készültünk, melyben értékes HVG könyvcsomagot és HVG extra pszichológiai magazint is lehetett nyerni. A játék olyan kérdéseket tartalmazott, melyeket az élőzés során alaposan ismertettünk és tanulságokat is megfogalmaztunk benne. Örömünkre szolgált még az is, hogy a több mint 110 néző között találkoztunk influencerekkel, illetve számos márka és marketingügynökség képviselője is jelen volt.

A bejelentkezés sikerességét és az edukáció fontosságát szem előtt tartva készülünk még hasonló online beszélgetésekkel, hogy továbbra is segítsük tapasztalatainkkal, észrevételeinkkel a márkák életét.

Please follow and like us: