A TikTok aranykorát éli a közösségi applikációk között. Az utóbbi időben és főleg a karantén alatt rendkívül nagyot nőtt az applikációt letöltők és az aktív felhasználók száma. Külföldön már ismert felület márkáknak is, a hazai terepen viszont még gyerekcipőben jár a használata. De miért is érdemes már most regisztrálni márkáknak a TikTokra?
- Hirtelen hírnév
A TikTok algoritmusa lehetővé teszi azt, hogy ne csak azokat a tartalmakat mutassa mindenkinek, amiket sokan megtekintettek vagy nagyobb számban érkezett rá interakció. Olyan videókat is mutat a felhasználóknak, amik frissen, ropogósan kerültek ki a tartalomgyártó kezei közül, ezáltal minden tartalomnak lehetősége van felbukkanni a népszerű tartalmak között és feltornázni magát akár egy virális tartalommá.
Ehhez márkaoldalról egy jó, kreatív koncepció kell és máris többezren ismerhetik meg őket.
- Plusz lehetőség számítógépről
Az Instagrammal szemben a TikTok videót fel lehet tölteni számítógépről is. Ez márkáknak azért is lehet előnyös, mert sokkal minőségibb tartalmat tudnak alkotni, akár profibb videóvágó eszközökkel, illetve nem kell egyből a telefonért nyúlni, átkonvertálni rá a videót.
- Közvetlenebb közönség és a fiatal korosztály elérése
Mivel a TikTok közönségét nagymértékben még a 16-24 éves korosztály jellemzi, ezért sokkal könnyebb ezen a platformon elérni őket. Amellett pedig, hogy üzenetet juttatunk el neki a márkánkról, sokkal jobban lehet kommunikálni velük az általuk közvetlenebbnek minősülő platformon. Bár nem minden márkának illik bele az arculatába, hogy népszerű TikTok trendek alapján készítsenek tartalmakat, de aki viszont megteheti, az biztos, hogy egy pozitívabb képet társít a márkája mellé a felnövő generáció számára.
+1 TikTok kampányok futtatása
A TikTokon 3 fajta hirdetési formára van lehetőség. A hivatalos, TikTok által megadott opciók lehetővé teszik, hogy kihívásokat alkossanak meg a márkák, esetleg a videók között jelenjenek meg vagy akár azt is, hogy az applikáció megnyitásakor egyből a márka üzenetével találkozzanak.
Arról, hogy mik ezek a lehetőségek, milyen tartalmakat lehet ezáltal készíteni és miért is éri meg ezzel foglalkoznia egy márkának, május 6-án 16 órakor élőben fogunk beszélni a Star Network Facebook-oldalán.
Esemény: https:// facebook.com/events/623224098279533/
Kövess minket a Facebookon: https:// facebook.com/StarNetworkHUN/
Ne maradj le a hazai és nemzetközi marketing hírekről, iratkozz fel az Influencer Kisokos hírlevelére ITT.