Mikor alkalmazzunk és hogyan bízzunk meg egy influencer ügynökséget?

Egy influencer ügynökség sokban megkönnyíti egy márka dolgát az influencer együttműködések alatt, illetve az influencernek is segít és képviseli az érdekeit egy kampány során. De hogyan is működik pontosan egy influencer ügynökség? Mikor kell alkalmazni? A Kürt alapítvány meetupján Sápi Márton, a Star Network értékesítési vezetője fog erről beszélni szeptember 15-én. 

A 19 órától kezdődő előadások célja, hogy bemutassák a digitális véleményvezérek szerepét a modern marketing eszköztárában.

Kik ma az influencerek? Milyen célcsoportot érnek el, hogyan? Mi alapján érdemes őket kiválasztani, ha együtt akarunk működni velük? Hogyan érdemes a közös munkát menedzselni? – Többek között erről is szó lesz.

Program:

  • Kölcsei Gergely (Senior Brand Manager, Coca-Cola Magyarország): Az influencermarketing nem product placement
    Mi alapján választanak influencert? Hogyan terveznek közösen velük, mik a céljaik? Milyen rossz irányokat lát a piacon brand és influencer oldalon is? Hogyan lehet mérni a hatékonyságot (ha lehet)?
  • Forgács Mariann (Co-Founder & Co-President, Be Social)
  • Sápi Márton (Értékesítési Vezető, Star Network): Influencer ügynökség szerepe egy kampányban
    Mikor alkalmazzunk és hogyan bízzunk meg egy influencer ügynökséget? Mit várhatunk el ma tőlük, mi a szerepük, felelősségük egy influencer kampányban. 4 év és több, mint 3000 lemenedzselt szponzorált tartalom tapasztalatai.

Jegyvásárlás és további információk itt: https://kurtakademia.hu/esemenyek/kinek-jo-egy-influencer/

Iratkozz fel havi újdonság levelünkre!

X