Hogyan számoljuk ki egy influencer gázsiját?

Mit jelentet influencernek lenni? Hogyan válik valaki influencerré és hogyan határozhatjuk meg egy influencer gázsiját? Többek között ezekre a kérdésekre is választ fogunk kapni augusztus 13-án a Reboot Hungary online eseményén.

Míg a 80-as, 90-es években főleg televíziós személyeket hívhattunk „influencereknek”, manapság a technológia fejlődésével már egészen kiszélesedett a lista. De kik is ők és mitől váltak véleményvezérekké? Különböző nézőpontok és témák alapján fogják bemutatni az influencerek világát Reboot Hungary vendégei:

– Steigervald Krisztián:                  A „követés” nem triviális logikája

– Illés Gabriella (TulipánTündér)       A gázsi képlete (KÉK kibontva)

– Horváth Dávid (Netminiszterelnök) A megosztó ember ereje

– Farkas Dániel (Star Network)        Magamutogatók: a kivagyiságtól a mesterségig

– Kadlok Nelli (Rossmann).               Ki befolyásolja a közönségemet? Rájuk bízzam magamat?

Nemcsak azoknak fog segíteni az előadás, akik influencerekké szeretnének válni, hanem azoknak is, akik márkaoldalról szeretnének többet tudni a piacról. Hogyan válaszd ki azokat a személyeket, akik reklámozzák a termékeidet, eljuttatják az üzenetet a közönségüknek? Mitől válik hitelessé egy influencer és nem utolsó sorban: hogyan szabjunk árakat?

Részletes információ a webináriumra való jelentkezésről az eseményben:

Augusztus 13. – 15:00 – Reboot Hungary: Hogyan számoljuk ki egy influencer gázsiját?

Ne maradj le a hazai és nemzetközi marketing hírekről, iratkozz fel az Influencer Kisokos hírlevelére ITT.

Iratkozz fel havi újdonság levelünkre!

X