Mit jelentet influencernek lenni? Hogyan válik valaki influencerré és hogyan határozhatjuk meg egy influencer gázsiját? Többek között ezekre a kérdésekre is választ fogunk kapni augusztus 13-án a Reboot Hungary online eseményén.
Míg a 80-as, 90-es években főleg televíziós személyeket hívhattunk „influencereknek”, manapság a technológia fejlődésével már egészen kiszélesedett a lista. De kik is ők és mitől váltak véleményvezérekké? Különböző nézőpontok és témák alapján fogják bemutatni az influencerek világát Reboot Hungary vendégei:
– Steigervald Krisztián: A „követés” nem triviális logikája
– Illés Gabriella (TulipánTündér) A gázsi képlete (KÉK kibontva)
– Horváth Dávid (Netminiszterelnök) A megosztó ember ereje
– Farkas Dániel (Star Network) Magamutogatók: a kivagyiságtól a mesterségig
– Kadlok Nelli (Rossmann). Ki befolyásolja a közönségemet? Rájuk bízzam magamat?
Nemcsak azoknak fog segíteni az előadás, akik influencerekké szeretnének válni, hanem azoknak is, akik márkaoldalról szeretnének többet tudni a piacról. Hogyan válaszd ki azokat a személyeket, akik reklámozzák a termékeidet, eljuttatják az üzenetet a közönségüknek? Mitől válik hitelessé egy influencer és nem utolsó sorban: hogyan szabjunk árakat?
Részletes információ a webináriumra való jelentkezésről az eseményben:
Augusztus 13. – 15:00 – Reboot Hungary: Hogyan számoljuk ki egy influencer gázsiját?
Ne maradj le a hazai és nemzetközi marketing hírekről, iratkozz fel az Influencer Kisokos hírlevelére ITT.