Milyen az ideális együttműködés a hazai legnagyobb influencer kampányokat futtató márkák véleménye szerint?

2020. június 3-án, szerdán újabb élő bejelentkezéssel készülünk, melynek fókuszában a sikeres influencer kampányok állnak. Az élőzés az Influencer MasterMind rendezvénysorozat tanulságait foglalja majd össze, hogy hogyan gondokodnak a nagy márkák, mint a Coca-Cola, LEGO vagy a Telekom az influencer marketingről.

Az influencerekkel való együttműködés egy olyan részét képezi a marketingpiacnak, amely a márkák életében egyre nagyobb szerepet tölt be. Ennek tanulmányozása és munkafolyamata a terület újdonsága miatt rendkívül aktuális és izgalmas, ennek okán hívtuk életre hazánkban elsőként a három alkalomból álló Influencer MasterMind sorozatot. A workshopon a hazai egyik legnagyobb influencer együttműködési tapasztalattal rendelkező márkák döntéshozói, brand managerei képviseltették magukat, úgymint a Coca-Cola, Heineken, K&H, ASUS, Borsodi, Cartoon Network, LEGO, HELL ENERGY vagy a Telekom.

Az élő bejelentkezésben a MasterMind legfontosabb pontjait fogja részletezni a Star Network szakmai vezetője és az IAB influencer munkacsoport vezetője Farkas Dániel. Az influencer kampányok ajánlati fázisától kezdve egészen a riportolásig. Kitérünk majd arra, hogy a nagy márkák szerint, mik a legfontosabb szempontok egy influencer kiválasztása során, mennyire tartják fontosnak a kizárólagosságot és mennyire adnak szabad kezet az influencereknek a tartalomgyártás alatt.

Végül, ahogy az élő bejelentkezéseink alatt megszokott, az adás végén egy nyereményjátékkal is készülünk, amihez nem kell mást tenniük a nézőknek, csak figyelni az élőt és helyesen válaszolni a Kahoot kvíz kérdéseire.

A célunk az, hogy minden márka, ügynökségi szakember, influencer tanulni tudjon egymástól, hiszen közös érdekünk a marketing eszköz tökéletesítése, fejlesztése.

2020. június 3. 16:30 – 18:00 Star Network Facebook-oldal

Esemény: https:// facebook.com/events/262317274887855/

Iratkozz fel havi újdonság levelünkre!

X