Influencer marketing alapok – IAB influencer Kisokos kiadvány

Az IAB Hungary keretein belül 2018-ban megalakult Influencer munkacsoport munkájának eredményeképpen megalkotásra került egy olyan szakmai alapozó anyag, amely hasznos segítséget nyújt minden olyan érdeklődő számára, aki szeretné az influencer marketing kereteit elsajátítani.

A közel 30 oldalas Influencer Kisokosban megismerkedhetünk a terület történetével, sajátosságaival, típusaival, formáival, platformjaival és mérési lehetőségeivel is. Az anyag tartalmaz továbbá egy mindenki számára jól használható brief sablont, esettanulmányokat, folyamatleírást és végül, de nem utolsó sorban a jogi kérdések is tisztázásra kerülnek.

A Kisokost az alábbi oldalon érhetitek el: https://bit.ly/39OZnB7

A Kisokos létrehozásában hazánk vezető Influencer ügynökségeinek szakemberei vettek részt, így jelen dokumentum igazi csapatmunkának tekinthető, amely az IAB munkacsoport létrehozása nélkül nehezen valósulhatott volna meg. Nagy öröm számunkra, hogy a munkacsoport munkáját Farkas Dániel, a Star Network vezető menedzsere fogta össze, aki így nyilatkozott az elkészülő anyag kapcsán: „Nagyon örülök, hogy jelen alapozó anyag elkészült, hiszen minden új marketingeszköz esetében alapvető feladatunk, hogy a fogalmi és gyakorlati kereteket megteremtsük annak érdekében, hogy hosszú távon jelen lehessen a piacon egy-egy terület. Az elkészült anyag egyaránt ideális felsőoktatási tanulók részére és olyan marketingszakemberek számára is, akik szeretnének a területtel megismerkedni.

Bízunk benne, hogy minél többen hasznotokra tudjátok majd fordítani az Influencer Kisokost!

Iratkozz fel havi újdonság levelünkre!

X