Az Influencer marketing az évek során egyre érdekesebb és izgalmasabb területté vált, sőt, az együttműködések véleményvezérek és márkák között jelentős mértékben megnövekedett. De milyen is egy ideális együttműködés? Hazánkban egyedülálló módon megalkottuk az Influencer MasterMind nevű workshopunkat, ahol a legnagyobb influencer együttműködési tapasztalattal rendelkező márkákkal együtt jártuk körbe ezt a kérdést.
Az Influencer MasterMind egy három alkalomból álló szakmai rendezvénysorozat, melynek során a véleményvezérekkel való együttműködés fontos lépéseit beszéltük át, kezdve az ajánlatadástól a riportolás folyamatáig. A workshopon a hazai piac jelentős influencer együttműködési tapasztalattal rendelkező márkák döntéshozói, brand managerei képviseltették magukat, úgymint a Coca-Cola, Heineken, K&H, ASUS, Borsodi, Cartoon Network, LEGO, HELL ENERGY vagy a Telekom.
Az influencer marketing egy rendkívül felkapott, trendi marketing eszköz manapság a márkák számára, már-már kihagyhatatlan az online marketing mixből. Pontosan emiatt az volt a célunk a MasterMind rendezvény életre hívásával, hogy az összegyűlt hirdetői és ügynökségi tapasztalatot megosszuk a piac szereplőivel, hogy jövőben egyre jobb kampányokat tudjunk menedzselni, futtatni.
Résztvevőink így nyilatkoztak a MasterMind-ról:
„Néha igazán jól esik kiszakadni a napi rutinból. Lelassítani, elgondolkozni, hátrébb lépni két lépéssel, és picit távolabbról szemlélni saját tevékenységünket. Meghallgatni mások tapasztalatait, tanulni belőle, közösen gondolkozni, és szembesülni a hasonló vagy éppen merőben eltérő rutinokkal. Ezt kaptam az első Influencer MasterMindtól. Lehetőséget egy, a napjainkban igazán trendi kommunikációs irányvonal szakmai megvitatására, kontextusba helyezésére. Ha ennek tanulságaiból még mások is okulhatnak, hasznukra válhat, az hab a tortán.” (Németh-Simkó Judit, kommunikációs menedzser, K&H Csoport)
Június 3-án a Facebook-oldalunkon egy élő bejelentkezés keretein belül részletesen is bemutattuk a MasterMind workshopot. A live házigazdája a Star Network szakmai vezetője és az IAB influencer munkacsoport vezetője Farkas Dániel, aki a MasterMind moderátora is volt egyben.
Az élő bejelentkezés vendége Dejcző Nóra az ASUS product marketing managere volt, aki teljes mértékben pozitív véleményt alakított ki a rendezvénysorozatról:
„Nagyon hasznos volt számunkra az Influencer MasterMind, mert pont abban az időben, amikor megkerestek minket, akkor határoztuk el, hogy egy kicsit változtatni szeretnénk az eddigi gyakorlatainkon és egy újfajta stratégiát alakítanánk ki arra, hogy hogyan tervezzük a kommunikációt a jövőben. Alapvetően az iparági szereplőknek a munkásságával képben vagyunk, de nagyon jól jött ez az Influencer MasterMind arra is, hogy megismerkedjünk más szektorokban dolgozó cégek stratégiájával, akár legjobb gyakorlataival. Mindig egy kiváló tanulási lehetőség.”
Az élő bejelentkezés itt tekinthető meg: https://facebook.com/StarNetworkHUN/videos/543703519656169/
A tisztán gyakorlati tudásanyagot, amely a workshop eredményeit foglalja össze, most elérhetővé tesszük, hogy minden márka, ügynökségi szakember, influencer tanulni tudjon egymástól, hiszen úgy véljük, közös érdek a marketing eszköz tökéletesítése, fejlesztése.
A tudásanyag ezen a linken tölthető le: https://bit.ly/36X4lMp