Elstartolt egy hiánypótló podcast, melyben hazánk olyan vezetői influencerei jelennek meg, mint például az első két adás vendége, Viszkok Fruzsi és Magyarósi Csaba. Az InfluenceAIR podcast célja nem csupán a szórakoztatás, az influencer marketing iránt érdeklődőket is segíti a piaci edukációban, és új típusú marketing megoldásokat mutat be.
Az elmúlt években mind a köznyelvben, mind a szakmai közegben érezhetővé vált az influencer szó pejoratív használata. A legtöbben ugyanis olyan „insta-celebekkel” azonosították az influencereket, akik válogatás nélkül reklámoztak lényegében bármit. Többek között ezt a nézetet szeretné megváltoztatni a Star Network Influencer Ügynökség saját gyártású podcastje, az InfluenceAIR.
„Mi, akik minden nap influencer kampányokkal foglalkozunk, sok keményen dolgozó, értéket közvetítő, kreatív online tartalomgyártóval dolgozunk együtt. Szeretnénk, ha az ő munkásságukon keresztül mindenki betekintést nyerhetne az influencer-lét valódi mivoltába” – mondta Sápi Márton, a Star Network értékesítési vezetője.
Mit ígér az InfluenceAIR podcast?
A podcast olyan influencereket kíván bemutatni, akiket valóban érdemes megismerni, hiszen tartalomgyártói munkásságukban unikálisat hoznak létre. Sátori Karolina, a Star Network account divízió vezetője azt is elárulta, hogy az InfluenceAIR podcast másik célja az influencer marketinget egy lehetőségekkel teli, közösségekhez szóló, eredeti tartalmakat létrehozó marketing eszközként bemutatni, méghozzá mindenki számára fogyasztható formában. Tehát a szórakoztatás mellett nagy hangsúlyt fektet a szakmaiságra is.
„A Star Network számára mindig is fontos volt, hogy résztvevője és szószólója legyen olyan ügyeknek, melyek a piac fejlődését szolgálják. Legújabb projektünk egy újabb lépcsőfok ebben” – mondta Farkas Dániel a Star Network szakmai vezetője.
A kéthetente jelentkező InfluenceAIR podcast adásaival a YouTube-on, és az ismert podcast felületeken találkozhattok.