8 évvel ezelőtt kezdtünk el tartalomgyártókkal együttműködni és 5 éve működünk közre Influencer marketing kampányokban. Az évek alatt több, mint 4000 szponzorációs tartalmat menedzseltünk le ügynökségünkkel és sok millió követőhöz juttattuk el influencereink tartalmait, márkák üzeneteit.
Az évek alatt számos konferencián vettünk részt, tartottunk értékadó előadásokat, írtunk szakmai YouTube blogot, készítettünk esettanulmányokat, adtunk interjúkat, vállaltunk szerepet szakmai szervezetekben és a jövő marketingeseit is képeztük főiskolákon, egyetemeken. Bátran állíthatjuk, hogy a Star Network influencer ügynökség mindig is élen járt a piaci edukációban, hiszen valljuk, hogy a szakmai tudásátadás a fejlődés egyik alappillére.
Éppen ezért jutottunk arra az elhatározásra, hogy a mai nappal hivatalosan is útjára indítjuk az Influencer Kisokos névre keresztelt szakmai blogunkat. A blog célcsoportja mindazok, akik az influencer marketinggel kapcsolatban vannak, érdeklődnek utána, vagy akár dedikáltan ezen a területen dolgoznak ügynökségi, márka és influencer oldalról.
Szeretnénk egy olyan szakmai blogot megvalósítani, amely a hazai piac fontos hírei mellett figyelmet fordít a nemzetközi kutatásokra, trendekre is egyaránt. Elsődleges célunk az edukáció, hogy az influencer marketing egy olyan marketing eszközzé válhasson hazánkban, amely hosszú évekig hatékonyan segíthesse a marketing kommunikációját a cégeknek.
Ezúton kívánok minden érdeklődőnek jó olvasást, tudásbővítést és előre is köszönjük csapatunk nevében minden megosztást, oldal követést és visszajelzést!
Üdv,
Farkas Dani
Star Network – Szakmai vezető