Milyenek lehetnek a gyermekeknek szánt influencer tartalmak? Hogyan működhetnek jól a Kidfluencer tartalmak gyakorlatban? Június 18-án erről is szó lesz az IAB Hungary influencer munkacsoport ingyenes workshopján, amely a gyerekeknek szóló tartalmakra fókuszál.S
Június 18-án, csütörtökön az IAB Hungary élő bejelentkezést fog tartani, ahol tartalomgyártói, hirdetői és jogi szempontból is megközelítik a kidfluencer tartalmak témakörét. A gyermekeknek szánt influencer tartalmakra fokozott figyelmet kell fordítani, hiszen rengeteg plusz szabályzás vonatkozik rájuk. De hogyan lehet ezeket a szabályzásokat a gyakorlatban alkalmazni?
Az IAB eseményének programjai részletesen foglalkoznak majd a témával:
16:00 – Köszöntő, az IAB Hungary influencer munkacsoportjának bemutatkozása
16:05 – 16:25 – Gyerekeknek szóló influencer tartalmak jogi aspektusai – Hazai és nemzetközi kitekintés – dr. Kövecses Bettina ügyvéd (Bird&Bird nemzetközi ügyvédi iroda) és dr. Kapi Anikó ügyvéd (ATSG – Árva & Sótonyi Ügyvédi Iroda)
16:25 – 15:35 – Ügynökségek szerepe – Előadó: Farkas Dániel (IAB Hungary influencer munkacsoport vezető, Star Network COO)
16:35 – 16:45 – Tartalomszolgáltatók lehetőségei – Pintér R. Róbert (4 KIDS Kft., ügyvezető tulajdonos)
16:45 – 16:55 – Hirdetők felelőssége, gyakorlata – Kiss-Monok Ágnes (Turner Broadcasting – Cartoon Network, kommunikációs munkatárs)
16:55 – 17:05 – Influencerként kommunikálni gyerekeknek – Lővei Balázst, azaz Balukát kérdezi Tóth Bálint (Star Network, Senior YouTube Szakértő)
7:10 – 17:30 – Kerekasztal: Kidfluencer kampányok a gyakorlatban, kérdések és válaszok
Hogyan működhetnek jól a Kidfluencer kampányok a gyakorlatban? Hogyan lehet a sok piaci szereplő igényeit, a szabályozást és a gyakorlatot összehangolni? Erről beszélget Szerényi Szabolcs (reklámos szakújságíró, kommunikációs szakember) az IAB előadóival.
Az esemény itt található: https://www.facebook.com/events/597082967601905